קטלוג רהיטים להרכבה עצמית – עשו זאת בעצמכם!

כאשר מדובר על רהיטים להרכבה עצמית, בשונה ממה שאתם חושבים, אתם חוסכים המון בכל פרמטר אפשרי: אתם גם חוסכים בכסף מזומן, שכן רהיטים של נגר שלא מצריכים הרכבה עולים בדרך כלל לא מעטף ולעתים כפול מהמחיר של רהיט הרכבה ממפעל או חנות כלשהי. מעבר לכך, ישנו יתרון השימוש הגמיש.

אם מוצר מסוים מכיל X מדפים וכעבור מספר חודשים או שנים גיליתם שאתם זקוקים בכלל ל- X-n מדפים, היות שהרהיט הוא להרכבה עצמית הוא גם לפירוק עצמי, וניתן לשנות את הרכב ההחסנים עליו. ריהוט משלים אצל נגרים קבוע לא הייתם יכולים לעשות זאת, והיה נגזר עליכם להישאר עם כמות המדפים שהייתה לכם מלכתחילה.

רהיטים להרכבה עצמית

להלן מכלול דוגמאות מהקטלוג שלנו עבור ריהוט להרכבה עצמית. הרהיטים פשוטים, קלים ונגישים מאד להרכבה גם עבור מי שזו העבודה הראשונה שלו בתחום. מדובר על רהיטים עמידים העשויים ממיטב חומרי הייצור והפרזול.

מתלה מעילים עומד

מתלה בגדים כבד מהרגיל המשמש לתליית מעילים. מתלה מעילים עומד, על אף משקלו, קל להרכבה. החבילה מכילה את כל האביזרים הדרושים להרכבה, לרבות מפתחות סיבוב ברגים, הברגים עצמם וחלקי הפרזול למיניהם. בחבילה ישנם חלקים המיועדים לעטיפת ברזלים של ברגים ויש אפילו גלגלים בדגמים הניתנים לגלגול על הרצפה.

כוננית מדפים

כוננית מדפים בגודל קבוע או משתנה. ניתן להזמין כוננית מדפים 5 קומות למידוף קבוע בגודל אחיד, או כוננית ללא מספר קבוע של קומות, עם מדפים בגודל שונה וצורה מיוחדת במינה: למשל בדגם עם ארונית, מדף גדול לעציץ ומדפים קטנים יותר, השורות והעמודות אינן אחידות, אך ההתקן עצמו מעוצב ומתאים להצבה בסוגים רבים של בתים. ההרכבה קלה מאד וניתנת לביצוע גם עבור מי שמעולם לא התנסה בחיבור מוצרי ריהוט.

החלקים בטוחים לשימוש כל מי שמעוניין להרכיב

ריהוט משרדי בהרכבה עצמית מסתמכים רק על חלקים בטוחים לעבודה. בחבילות לא מסופקת מברגה וגם לא מקדחה אלא רק כלים לעבודה ידנית. בחבילות מסופקים ברגים קלים לעבודה, רובם כלל לא מצריכים הפעלת כוח בשביל שהריהוט יתחבר, אלא רק הצבה באמצעות נצרה. בשלב הרכבה בו נדרשת הפעלת כוח ברמה מסוימת, הדבר בדרך כלל יצוין בכתובים עם פירוט רב וברור לגבי אופן ביצוע אותה משימה (לדוגמה, נעיצת בורגי עץ בפלטה קשיחה).

מאמרים נוספים

שולחנות כתיבה

שולחנות כתיבה הם לעתים קרובות נקודת המוקד של משרד. הם יכולים להיות סמל למעמד, או דרך לבטא את האישיות וסגנון העבודה של אדם על מנת

קרא עוד >

קולבים לבגדים

קולבים לבגדים- קולבים מעוצבים לבגדים במגוון דגמים מחזירים את הסדר לבית ולמשרד עם הקולבים המעוצבים של דמיר! דמיר מציעה לכם מבחר קולבים לתלייה או קולבים עומדים בעיצוב ייחודי

קרא עוד >

מתלים לבגדים

מתלים לבגדים – מתלה מעילים, מתלה מגבות ועוד מתלים לבגדים – פתרונות ניידים, פשוטים ויעילים! כל אחד מאיתנו חווה לפחות פעם אחת את הסיטואציה הבאה:

קרא עוד >

משלוח חינם

בקנייה מעל 400 ש"ח

החזר כספי

במידה ולא תיהיו מרוצים מהמוצר

חיסכון לכיס

מוצרים איכותיים במחירים שפויים

יחס אישי

כאן בשבילכם לכל שאלה

בנייה קלה

כל המוצרים מגיעים עם הסבר נוח

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia there live the blind texts.
Call Now Button