קולב עומד להצבת סטים של חליפות ובגדים

קולב עומד ורסטילי להצבת כמות רבה של חליפות ניתן לאיתור בחנות שלנו במבחר עתק של דגמים. הקולב אינו מצריך הרכבה, אלא מגיע מקשה אחת ומשמש מקום ללא מעט חליפות. כאן ניתן למצוא גם קולבים לבגדים על גבי מתלים וקולבים בודדים.

קולב עומד ורסטילי

הקולב הוא קולב עמוד אשר תחתיתו עשויה להכיל ציר סיבוב ועשויה שלא. הקולב מספק מקום לחליפות בגדים בקומות. הן תחתית הקולב והן חלקיו העליונים משמשים לתליית בגדים ומכילים מתלים בהתאם. הקולב עשוי עץ, מתכות ושאר חומרים לבחירתכם. גם את הצבע שלו ניתן לבחור מתוך לא מעט דגמים.

קולב עומד כחלק ממתלה בגדים

בשונה מקולב ורסטילי, קולב עומד כחלק ממתלה בגדים הוא ריהוט להרכבה עצמית. את המתלה מכינים באמצעות מקבץ הוראות קצר, וניתן לאחסן עליו חליפות בגדים בהיקפים לא קטנים. ניתן לאחסן על ראש המתלה קולבים בודדים ועליהם להטמיע את החליפות.

קולב בודד

הקולב הבודד יכול להיו מוצב על קולב עומד ורסטילי או על מתלה לבגדים. הקולב הבודד נמכר כאן בתפוצה לא קטנה במחירים נגישים ובאיכות חסרת פשרות. בואו לבדוק קולבים בודדים ולוודא שהם מתאימים להתקני התלייה שלכם.

התקני תלייה לביגוד שומרים עליו מגוהץ, יפה ומבריק

אם יש לכם ביגוד שרד בכמויות גדולות תצטרכו לחשוב על פתרונות של קולב עומד לשימורו. מעילים, סוודרים וקפוצ’ונים למכביר מצריכים מתלה לבגדים גם כן. אם אתם נהנים מאסופה של בגדים מסוגים אלה בתפוצה רבה, חשוב מאד לדאוג לסטים של קולבים לבגדים, בין אם זהו ריהוט להרכבה עצמית שבסופה בונים מתלה לבגדים ובין אם זה באמצעות קולב עומד מן המוכן.

הכוונה קלה באינטרנט

כאן תוכלו למצוא באמצעות האתר קולבים לבגדים, מתלה מעילים עומד,  המתאימים לכם ביעילות ובקלות. קולב עומד, או ריהוט להרכבה עצמית כמו מתלה לבגדים ניתנים לאיתור קל ופשוט, עם נתונים מלאים על כל מוצר. בואו להתחדש בהתקני תליית בגדים אולטימטיביים אשר יפיכו חיוך בכם ויאפשרו לבגדים שלכם להימצא במקום בטוח ומוגן.

בואו לחוות מקרוב את חוויית תליית הבגדים על מתלי הבגדים המעוצבים והנוחים שלנו. רהיטי דמיר נותנים לכם את ההזדמנות להתחדש בהתקני תליית בגדים במחירים נגישים ובאיכות חסרת פשרות בכל קנה מידה.

מאמרים נוספים

שולחנות כתיבה

שולחנות כתיבה הם לעתים קרובות נקודת המוקד של משרד. הם יכולים להיות סמל למעמד, או דרך לבטא את האישיות וסגנון העבודה של אדם על מנת

קרא עוד >

קולבים לבגדים

קולבים לבגדים- קולבים מעוצבים לבגדים במגוון דגמים מחזירים את הסדר לבית ולמשרד עם הקולבים המעוצבים של דמיר! דמיר מציעה לכם מבחר קולבים לתלייה או קולבים עומדים בעיצוב ייחודי

קרא עוד >

מתלים לבגדים

מתלים לבגדים – מתלה מעילים, מתלה מגבות ועוד מתלים לבגדים – פתרונות ניידים, פשוטים ויעילים! כל אחד מאיתנו חווה לפחות פעם אחת את הסיטואציה הבאה:

קרא עוד >

משלוח חינם

בקנייה מעל 400 ש"ח

החזר כספי

במידה ולא תיהיו מרוצים מהמוצר

חיסכון לכיס

מוצרים איכותיים במחירים שפויים

יחס אישי

כאן בשבילכם לכל שאלה

בנייה קלה

כל המוצרים מגיעים עם הסבר נוח

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia there live the blind texts.
Call Now Button