ריהוט להרכבה עצמית או מן המוכן? מה עדיף?

הדילמה אם לקנות ריהוט להרכבה עצמית או להסתפק בריהוט מוכן אינה מרפה מאתנו. תמיד למדנו כי מצד אחד הריהוט האומנותי באמת, שעוצב בידי נגרי ענתיקות, מבוסס על חלקים שלא ניתן להרכיב, ואילו ריהוט להרכבה עצמית משמש בעיקר סטודנטים ונזקקים משום שהם צריכים משהו מהיר. האמת היא שאצלנו זה לא בהכרח כך, ויש לבחון את המוצרים לגופם ולא על פי המראה החיצוני בהכרח.

מתלים לבגדים

מתלים לבגדים הם חלקי ריהוט להרכבה עצמית המבוססים על עץ או מתכות. על אף שהם להרכבה עצמית, הם יוצרים מראה מודרני ויפה המתאים למאה ה- 21 ומאד מחמיא לבית בו הם מוצבים. על חלקם יש גלגלים וחלקם עומדים היכן שהם. המתלים מאפשרים להטמיע 10-20 קולבים עמוסי חליפות ומשמשים חלופה לארון. מצוין למכוני ניקוי יבש ומכבסות לפני מסירת הביגוד ללקוחות.

שולחנות ודוכנים

בתחום השולחנות והדוכנים אנו שמים את ההבדל בין השולחן בסלון ובפינת האוכל לבין השולחן המשמש לכתיבה, שולחן מחשב או שולחן עבודה באופן כללי. בעוד הדגמים הראשונים הם דגמים מוכנים, הדגמים השניים הם ברובם פריטי ריהוט להרכבה עצמית. אף על פי כן, כל אחד מהם מוצלח ומומלץ לתחומו הוא. לכן, כאשר אתם מתלבטים, את שולחן הכתיבה בחרו להרכבה, ואת שולחן הסלון/פינת האוכל קנו כשהוא שלם.

ארוניות ושידות

ארונית נעליים, בשונה מארון הבגדים, מתפקדת כמו שידה. היא מכילה נפח אחסון מצומצם ומיועדת בעיקרה לנעליים. התקן זה הנו ריהוט להרכבה עצמית המייצר את המראה החיצוני המלבב ביותר כמעט ביחס לרוב התקני האחסון בבית ממוצע. לעומת זאת, ישנם ארונות בגדים מלאים המגיעים מוכנים הביתה, כמו גם שידות דומות. לכן, התלות היא בייעודו של המוצר. ארונית נעליים להרכבה תהיה עצמתית ואפקטיבית בעיצוב שלה ממש כמו ארון בגדים שמגיע מוכן על ידי סבלים.

שונות

כאשר בוחרים ריהוט להרכבה עצמית או מתחקים אחר ריהוט מוכן, יש להבין מה מתאים יותר לעיצוב הבית ולהסיק אך ורק מכך. חשוב לבודד את ההתקנים הנוחים מאלו שאינם, ולאחר מכן לבחור את הריהוט בהתאם לעיצוב. רוב מוצרי ההרכבה שלנו קלים מאד וניתנים ליישום יעיל ואפקטיבי על ידי המשתמשים.

מאמרים נוספים

שולחנות כתיבה

שולחנות כתיבה הם לעתים קרובות נקודת המוקד של משרד. הם יכולים להיות סמל למעמד, או דרך לבטא את האישיות וסגנון העבודה של אדם על מנת

קרא עוד >

קולבים לבגדים

קולבים לבגדים- קולבים מעוצבים לבגדים במגוון דגמים מחזירים את הסדר לבית ולמשרד עם הקולבים המעוצבים של דמיר! דמיר מציעה לכם מבחר קולבים לתלייה או קולבים עומדים בעיצוב ייחודי

קרא עוד >

מתלים לבגדים

מתלים לבגדים – מתלה מעילים, מתלה מגבות ועוד מתלים לבגדים – פתרונות ניידים, פשוטים ויעילים! כל אחד מאיתנו חווה לפחות פעם אחת את הסיטואציה הבאה:

קרא עוד >

משלוח חינם

בקנייה מעל 400 ש"ח

החזר כספי

במידה ולא תיהיו מרוצים מהמוצר

חיסכון לכיס

מוצרים איכותיים במחירים שפויים

יחס אישי

כאן בשבילכם לכל שאלה

בנייה קלה

כל המוצרים מגיעים עם הסבר נוח

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia there live the blind texts.
Call Now Button